piątek, 21 czerwca 2013

Witam w te upały ale co tam napieramy dalej :)
U wujaszka po staremu rórki koszyki i piwko teraz no nie da sie pracowac inaczej choc ciocia MErry sie dziwi jak mozna wypic piwo w minute no mozna jak sie nie pije to sie i pije szybko hehe
NO to teraz do sedna ostatnie 3 kosze a powstaja ze słoneczek hehe ja by było mało na polu



no i pare serc no to jeszcze nie przygotowania do walentynek ale wole miec jak nie miec w domu 

 a to jako podziekowanie dla gosci bedzie z etykietka ale brak drukarki w domu powoduje to ze musze sie bujac gdzie indziej z drukowaniem
Zeby nie było ze nie wspominam o zonie wspominam  a co a kto tak potrafi reka w góre
POzdrawiamy  wujcio i ciocia i dziekujemy za odwiedzinki

6 komentarzy:

  1. ach wujaszku, jak miło oglądać takie cudowności :) ekstra :) pozdrowienia dla Was obojga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ tu świetnie, zostaję na zawsze ! :) Piękne prace .

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Wujku Przyrodo, jestem pod wrażeniem Twoich prac jak i również całego bloga. Wszystkie Twoje prace są dopracowane w każdym szczególe, jestem nimi zachwycona. Mam nadzieję, że jarmark w Będzinie był udany i że wrócisz tam również za rok :)
    Przy okazji mam małą prośbę do Ciebie, czy mógłbyś mi przesłać info na temat tej wrześniowej imprezy w Dąbrowie Górniczej ? Szukałam szczegółów w internecie ale niestety nie mogłam znaleźć. Na ulotce którą mi pokazałeś, nie zwróciłam uwagi kto jest organizatorem, no i teraz nie wiem czego mam szukać :( Gapa ze mnie i tyle... Tak więc bardzo proszę Cię o kontakt na maila: beata1006@onet.pl Pozdrawiam serdecznie Ciebie i żonę :) Beata

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniałe prace, cudne kolory, podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę przyznać, że to miejsce zrobiło na mnie wrażenie :) Naprawdę piękne prace, bardzo precyzyjnie wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Popatrzyłam,polukałam tu i tam i przyznać muszę że Wujek jesteś "czadowy". Chętnie zostanę i będę zaglądać i mam nadzieję na rewizytę:))) Uściski dla cioci:)))

    OdpowiedzUsuń