niedziela, 3 sierpnia 2014

:)

                                                                       Witajcie!!!
                                                    Oj całe wieki mnie tu nie było !
                                   Niestety wujek ostatnio zapracowany, zabiegany,
                               z pracy do domu z domu na kiermasz , a pomiędzy tym jeszcze
                                       spotkania z ciociami. Już o remoncie nie wspomnę.
                                             To wszystko zostawia po sobie ślad
                                                      troszeczkę mi się zmizerniało :(
                                               Moja osoba  tak się teraz prezentuje


Od tego ciągłego zaglądania na sufit niestety tak mi już zostało 
ale wierzę że i tak mnie będziecie kofać kochane ciocie :) 

Buziole papapapa 


1 komentarz: